Το κοντέρ δείχνει πάνω από 200 χιλιόμετρα, ενώ στην επερχόμενη στροφή αρκεί ένα μικρό τσίμπημα στα φρένα για να βρεθώ πλαγιασμένος στρίβοντας με 160. Σε κάθε ευθεία αρκεί μια μικρή περιστροφή του γκριπ του γκαζιού για να νιώσεις πώς είναι να σε "παρασέρνουν" 7,8 χιλιογραμμόμετρα ροπής, που είναι διαθέσιμα σχεδόν από το ρελαντί, μέχρι η βελόνα του στροφομέτρου να φτάσει στην κόκκινη περιοχή.
Μη βιαστείτε να στοιχηματίσετε περί τίνος πρόκειται, γιατί θα χάσετε πολλά λεφτά. Για σκούτερ μιλάμε και όχι για κάποια sport touring μοτοσυκλέτα. Κι αν έχετε συνδυάσει τα scooter με delivery boys και courier, το SRV850 της Aprilia θα σας προκαλέσει πολιτισμικό σοκ.
Στην ουσία πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση του Gilera GP800, με διαφορετικά πλαστικά ώστε να θυμίζει τη ναυαρχίδα της Arpilia, το RSV4, δυνατότερο (κατά 1 ίππο) χάρη στον επαναπρογραμματισμό της κεντρικής μονάδας διαχείρισης, πιο "καθαρό' εξαιτίας των δύο αισθητήρων "λ" στην εξάτμιση και με πιο σπορ συμπεριφορά λόγω των διαφορετικών ρυθμίσεων στις αναρτήσεις.
Μη βιαστείτε να στοιχηματίσετε περί τίνος πρόκειται, γιατί θα χάσετε πολλά λεφτά. Για σκούτερ μιλάμε και όχι για κάποια sport touring μοτοσυκλέτα. Κι αν έχετε συνδυάσει τα scooter με delivery boys και courier, το SRV850 της Aprilia θα σας προκαλέσει πολιτισμικό σοκ.
Στην ουσία πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση του Gilera GP800, με διαφορετικά πλαστικά ώστε να θυμίζει τη ναυαρχίδα της Arpilia, το RSV4, δυνατότερο (κατά 1 ίππο) χάρη στον επαναπρογραμματισμό της κεντρικής μονάδας διαχείρισης, πιο "καθαρό' εξαιτίας των δύο αισθητήρων "λ" στην εξάτμιση και με πιο σπορ συμπεριφορά λόγω των διαφορετικών ρυθμίσεων στις αναρτήσεις.
Η ποιότητα κατασκευής του βρίσκεται σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο, ενώ το μεγάλο βάρος του και η έλλειψη αρκετών αποθηκευτικών χώρων, αποτελούν τα μοναδικά σημεία που επιδέχονται κριτική.
Το SRV850 συνδυάζει άνεση και επιδόσεις, έχοντας όμως εστιάσει στα πιο σπορ στοιχεία που χαρακτηρίζουν κάθε μοτοσυκλέτα που βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής της Aprilia. Η έλλειψη άλλωστε της ηλεκτρικά ρυθμιζόμενης ζελατίνας και του ABS (προς το παρόν) σε σχέση με το GP800, τονίζει εμφατικά το που στοχεύει το SRV, εισάγοντας στην κατηγορία των scooter κάτι που μέχρι πρότινος θεωρούνταν αποκλειστικό προνόμιο των μοτοσυκλετών: τις επιδόσεις και τις συγκινήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου